Doprava a platba

Doprava

Způsob doručení objednávky z našeho internetového obchodu si můžete vybrat při jejím zadávání. Váš nákup si můžete vyzvednout osobně v naší prodejně, a to po obdržení e-mailu s výzvou k vyzvednutí.

Nabízíme také přepravní služby FED EX a GLS od 130 Kč. Zásilku si můžete nechat zaslat Zásilkovnou na adresu od 99 Kč i na jedno z výdejních míst od 70 Kč. U objednávek nad 2000 Kč je doprava zdarma

Při dopravě na Slovensko nabízíme přepravní služby GLS za 180 Kč a FED EX za 350 Kč nebo využijte služeb Zásilkovny při doručení na adresu od 150 Kč či na jedno z jejich výdejních míst od 99 Kč.

Dopravu do ostatních zemí můžete objednat přes anglickou verzi našich stránek.


Platba

Objednávky můžete zaplatit hotověplatební kartou, dobírkou nebo bankovním převodem. Váš nákup odesíláme přibližně do čtyř pracovních dnů, v případě bankovního převodu od připsání platby na náš účet.


PLATBA KARTOU/HOTOVĚ/DOBÍRKOU
Za svou objednávku zaplatíte hotově nebo platební kartou při osobním vyzvednutí nebo u platby na dobírku při převzetí balíku od zásilkové služby. Dobírka je možná pouze pro ČR u přepravní služby GLS a Zásilkovna (dobírka není možná při volbě doručení do výdejního boxu).


PLATBA KARTOU ONLINE
probíhá přes zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay. Pokud se zobrazí informace
o neúspěšné platbě, můžete nás kontaktovat, nebo případně vybrat jiný způsob. Pokud zadání objednávky a platby proběhlo v pořádku, budeme vás informovat e-mailem o odeslání nákupu.
 

BANKOVNÍ PŘEVOD
Po dokončení objednávky vám bude zaslán e-mail s informacemi pro platbu převodem. Pokud na 
náš účet nebude připsána odpovídající částka za váš nákup do sedmi pracovních dní, vaše objednávka bude stornována.


Rádi bychom vás upozornili, že doručování zboží je zajišťováno prostřednictvím externích společností. BOHEMIA PAPER s.r.o. neručí za zboží během přepravy a nemůže zajistit náhradu škody způsobenou špatným zacházením dopravce. Kupující je povinen přijatou zásilku převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoli závad vše ihned ohlásit přepravci samotnému. V žádném případě prosím nepřebírejte porušené zásilky. Jejím převzetím kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a na pozdější reklamace související s přepravou nebude brán zřetel.